Ultraflash
Uživajte u hrani bez kočnica! Brojenje kalorija lako može završiti prejedanjem
0
0 dijeljenja

Istraživanja su pokazala da osobe koje jedu namirnice s oznakom “dijetalno” ili “posno” stvaraju lažan osjećaj da se hrane zdravo te da ne moraju voditi računa o kalorijama – što često završava prejedanjem.

Poslušajte ova tri stručna savjeta i bez grižnje savjesti uživajte u svojim omiljenim jelima.

Uživajte u okusima

Zašto raditi sendvič od suhog crnog kruha kada silno čeznete za francuskom kiflom? Istraživanja su pokazala da osobe koje jedu namirnice s oznakom “dijetalno” ili “posno” stvaraju lažan osjećaj da se hrane zdravo te da ne moraju voditi računa o kalorijama – što često završava prejedanjem. Štoviše, konzumiranje takve hrane rijetko kad pruža pravo zadovoljstvo. Zato je mnogo bolje (i zdravije) da birate hranu koju volite, koja će vas zadovoljiti, pa nećete čeznuti za dodatnim obrocima. Generalno, bolje je da pojedete nekoliko kockica prave čokolade, nego cijelu tablu čokolade s umjetnim zaslađivačem.

Uživajte u svakom zalogaju

Koliko zaista možete uživati u ručku ako ga progutate u jednom zalogaju ili ga jedete iznad tastature u toku rada? Ukoliko jedete brzo ili nesvjesno (dok radite nešto drugo), postoji opasnost da pojedete više nego što vam je potrebno. U jednom istraživanju znanstvenici su otkrili da se u organizmu osoba koje su jele sladoled pola sata (umjesto pet minuta) stvorila veća količina hormona koji signaliziraju osjećaj sitosti. Nadalje, istraživači su utvrdili da Francuzi čak i u McDonaldsovim restoranima jedu sporije i manje količine hrane od ostatka svijeta. Dakle, usporite i potpuno se posvetite svakom zalogaju.

Zadovoljite potrebu za šećerom

Znanstvenici kažu da možete zadovoljiti potrebu za slatkim i održati željenu težinu. Važno je samo da izbjegavate namirnice koje sadrže kukuruzni sirup s visokim postotkom fruktoze. Istraživanja pokazuju da se ljudi više debljaju ako konzumiraju hranu koja sadrži kukuruzni sirup nego onu s običnim, bijelim šećerom. Nažalost, kukuruzni sirup se nalazi u sastavu zapanjujuce velikog broja namirnica, iz dva razloga: jeftiniji je i slađi od šećera. No, u moru ovih “kukuruznih” namirnica postoji jedna koja sadrži čist šećer –crna čokolada. Naravno, prirodni čist šećer (fruktoza) najbolja je opcija da zadovoljite potrebu za slatkim.