Ultraflash
Hrana u duginim bojama: Budite sigurni da unosite sve potrebne tvari u organizam
0
0 dijeljenja

Raznobojne  namirnice pružaju sve vrste  hranjivih tvari  koje su potrebne  organizmu.

Najzdravija (i najukusnija) prehrana je uvijek raznobojna, mada veliki broj ljudi ne poštuje ovo pravilo i ne konzumira dovoljno voća i povrća žarkih boja. Inače, voće i povrće sadrži  fitonutrijente, tvari koje po mišljenju stručnjaka pružaju zaštitu od pretilosti, tumora i  srčanih oboljenja. Znači, da biste zadovoljili stvarne potrebe organizma, uključili (ili povećali  unos) određene namirnice u svakodnevnu prehranu pratite ove savjete

jedite više: zelene salate, špinata, tikvica, brokula, zelenih mahuna, prokulica, soje

štite od:  alzheimerove bolesti, degenerativnih  promjena na žutoj pjegi, tumora pluća

 

jedite više: jagoda, rajčice, jabuka, brusnica, dinje, rotkvice, nara

štite od:: staničnih oštećenja, tumora dojki i prostate

 

jedite više: bundeva, krumpira, mrkvi, breskvi, naranči, kukuruza, ananasa, limuna

štite od: srčanih oboljenja, moždanog udara, astme, reumatoidnog artritisa

 

jedite više: bijeli luk, crvenog luka, kruški, crnog graha, cvjetače

štite od: hipertenzije, povišene razine kolesterola i gubitka koštane mase

 

jedite više: grožđa, smokvi, borovnici, crvenog kupusa, kupina, patlidžana, šljiva

štite od: gubitka pamćenja, preranog starenja, tumora, srčanih oboljenja